Získajte zľavu na váš prvý nákup!

Zadajte svoj e-mail, aby ste dostali poukážku na 7 %.

Reklamácie

Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v dobe 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii

  1. Reklamáciu posiela ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám uveďte svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade nejakej nezrovnalosti.
  2. Tovar zašlite s obojstranne vyplneným reklamačným lístkom, ktorý si môžete stiahnuť TU. Označte požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
  3. Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používané tovary alebo časť vhodne zabaľte.
  4. Balíček zašlite ako doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.

Adresa pre zaslanie reklamácie:
S.K.COMM s.r.o
Mukačevská 15
08001 Prešov

E-mail: obchod@zdenkatri.sk

Vybavenie reklamácie

Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.

V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, urobíme tak prevodom na účet, prípadne na vašu žiadosť poštovou poukážkou.

 

Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom

Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.

V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť.

V prípade otázok neváhajte kontaktovať naše Zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 918 541 163

REKLAMAČNÝ PROTOKOL (na stiahnutie v PDF) 

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy / výmena tovaru

V prípade, že nie ste s tovarom spokojní, môžete ho bez udania dôvodu vrátiť. My vám podľa vášho želania tovar vymeníme alebo vrátime peniaze. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť však  zachovaná. Tovar nesmie byť poškodený, musí byť s pôvodnými visačkami, v pôvodnom balení / krabici a nesmie javiť známky použitia. V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, zodpovedá za toto zníženie, ak to bolo spôsobené v dôsledku zaobchádzania, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Postupujte týmto spôsobom:

  1. Odstúpenie od kúpnej zmluvy vykonáva ten, kto tovar objednal, a to v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Prosíme o oznámení telefónneho čísla alebo e - mailu pre rýchle spojenie v prípade nejakej nezrovnalosti.
  2. K odstúpeniu od zmluvy môžete využiť aj formulár, ktorý nájdete TU.
  3. Tovar zašlite najneskôr do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru na dole uvedenú adresu.
  4.  Tovar zašlite s obojstranne vyplneným formulárom. Označte požadovaný spôsob vybavenia odstúpenie od zmluvy (výmena tovaru , vrátenie peňazí).
  5. Tovar zasielajte nepoškodený a neopotrebovaný, najlepšie v originálnom obale.
  6. Balíček zašlite ako doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.

 Adresa pre zaslanie tovaru späť :

S.K.COMM s.r.o
Mukačevská 15
08001 Prešov

E-mail: obchod@zdenkatri.sk

V prípade otázok neváhajte kontaktovať naše Zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 918 541 163

Vybavenie odstúpenia od kúpnej zmluvy

Vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najneskôr do 14 kalendárnych dní od odstúpenia od zmluvy. Upozorňujeme na skutočnosť, že nie sme povinní vrátiť peniaze skôr, než nám bude tovar doručený alebo preukázané jeho odoslanie .

V prípade žiadosti o výmenu tovaru vám novú zásielku zašleme na naše náklady.
Ak si prajete vrátiť peniaze, urobíme tak prevodom na účet, prípadne na vašu žiadosť poštovou poukážkou. ZdenkaTri vracia v tomto v tomto prípade aj náklady na prepravu pôvodnej zásielky zo ZdenkaTri k zákazníkovi. Náklady na prepravu (zaslanie) tovaru od zákazníka do ZdenkaTri hradí zákazník.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (na stiahnutie v PDF)

VÝMENA TOVARU (na stiahnutie v PDF)